Idag

Idag är jag tillbaka på Praktiken igen. Allt rullar på, gammelsmurfen stressar upp lillsmurfen och ja försöker göra mitt bästa mitt i allt =P Känner att ja kommer in lite mer i allt ju längre tiden går, vilket är himla kul. Känner mig mer o mer hemma här och hoppas att ja blir kvar här. Ikväll ska jag iväg på bästa träningspasset, ska bli kul. Sedan ska jag försöka sova tidigt, för i morse va ja så sjukt trött. Dock skulle ja behöva tvätta, men de får la bli imorgon om de finns någon tid =)


Kommentarer
Postat av: mamman

Asgarv... Hoppas de inte läser din blogg ;-) Lillsmurfen och Gammelsmurfen - jo jag tackar jag :D.



Men det låter ju positivt att du börjar känna dig varm i kläderna. Keep up the good work :D

2011-09-20 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0