ÖNSKELISTA!!!

Nu är den äntligen här ;D

 

De är flera som frågat mig vad jag önskar mig då jag fyller år, och de är ju samma visa varje år. Man önskar dig hur mycket som helst men står där totalt stum då folk frågar. Alla tankar flyr liksom huvudet då frågan ställs. Så nu har jag tagit en funderare så ni ska få lite hjälp hehe

 

-Alltid välkommet är söta, mysiga pyjamasar eller myskläder


-Min Converse-samling behöver tillökning, gärna ett par röda med skaft st. 37,5


-Smycken får man heller aldrig för många av. Älskar Rock by Sweden (finns i skara på floristhörnan och i skövde), Thomas Sabo gör också en del snygga grejer


-Parfym behöver jag men vet egentligen ingen speciell. Laila Bagge har ju gjort en i ball förpackning i alla fall som heter You Rock. Sedan om den luktar gått har jag ingen aning om hihi.


-Nagellack torkar ständigt, och roliga färger är jag väldigt mycket för


-Nya träningskläder, behöver både skor och kläder. Skor är mest akut då mina gamla gör att jag får ont under träningen, de har gjort sitt med tanke på att jag har haft dem i minst 5 år…


-Green Day, mitt älskade band. Allt är välkommet med dom!!! Jag har inte senaste dvd’n ”Awesome as f**k”, så den skulle jag verkligen vilja ha. Har även spanat in några tröjor på Sweden-rock-shop.se. Hittade de snygga luvtröjorna som är på bilden, skulle säkerligen passa mig kanon i typ storlek ”S” (leeer stort)



-Har du nyligen vunnit en förmögenhet eller känner dig extremt givmild kan jag även mycket väl tänka mig en surfplatta, HTC Flyer!!! Vill haaaa


-Om inget av ovanstående passar så vill jag även ha presentkort, de uppskattas alltid. På H&M, GinaTricot, Kicks eller något i den stilen. Självklart vill jag även ha ett presentkort på en tatuering ;D Behöver jag ens säga de?? hehe






Ta listan med en nypa salt och koka den med lite pasta


Kommentarer
Postat av: mamman

Shit också. Jag har redan varit i Skövde och då hade jag ju inte önskelistan :-/



Blir kanske en lott då så har du chansen att bli miljonär direkt ;-)

2011-10-18 @ 19:27:57
Postat av: P-A

Du glömde POLICE smycken har fått in fler med döskallar nu.

Hälsningar P-A

2011-10-19 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0