Tjuvtitt


Här ser ni mina tofsar som jag har gjort som ska pryda gardinen!



Tänkte jag skulle ge er en liten tjuvtitt av vad jag håller på med för inredning. Har väldigt länge velat göra något nytt här så är väldigt glad över att de snart är klart nu. Jag vill göra min lägenhet lite mer personlig. Inredningen hos mig är ganska enkel, har kört alla möbler o så i svart och vitt. Nu tänkte jag att min inredning skulle spegla mig som person, och inspirationen till de har jag hittat i mina tavlor. Mina tavlor är oftast glada och fulla med färg, med lite döskallar och sånt =D Blir kanske inte så extrem förvandling som jag helst skulle vilja, men en start kommer de i alla fall att blir =D




Och här är de projektet som jag håller på med just nu, en lampkrona som mamma köpt till mig på auktion. Tänkte jag skulle rocka till den och snygga till den lite. Vet fortfarande inte om den kommer bli bra men har börjat lite, så vi får väll se om de blir något att hänga upp eller om mamma får tillbaka den =D haha



Ni får inte se hela motivet på kuddfodralet eftersom att jag vill spara lite till då de är helt klart. Men jag tror att ni kan gissa vad det ska vara där under, hehe ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0