Älskade Malva


Tjuvade den här bilden från Alvins blogg ;P Den va så himla fin tyckte jag

Malva vår lilla solstråle, fasters absoluta favorit unge. Aldrig har mitt hjärta slått så här för en liten tjej. Jag tycker de ska bli så kul att se henne växa upp, jag ska försöka vara den bästa faster jag någonsin kan. Hoppas att en dag kunna ge henne någon kusin också ;) Tror att hela familjen kan hålla med mig om att malva lyser som solen, sprider ett leende på allas läppar och tindrar med ögonen som en riktig diamant.

Sötaste lilla tjejen på jorden, är så glad att ja får finnas i hennes liv 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror att Malva är väldigt glad över att du finns i hennes liv också! Men ännu gladare tror jag hon skulle bli om hon fick en liten kusin snart hehe ;)

Kram

2011-03-02 @ 09:30:18
Postat av: mamman

Ja kan man annat än få ett stort smile i hela kroppen av denna lilla tös som på bara ett år blivit en stor tös :D. Själv brukar jag ha träningsvärk i ansiktet då hon åkt hem, efter att ha lett med hela ansiktet några timmar ;-)



Vi får tacka för varje sekund vi får tillbringa i hennes närhet.



Farmor och farfar är så glada för sitt barnbarn, men så klart - vi väntar ju med spänning på att kanske en dag även få kalla oss mormor och morfar. Men det är ingen brådska. Var sak har sin tid, och när det är dags så är vi nog beredda :D

2011-03-02 @ 10:37:51
Postat av: Martina

Hihi, ja de kan nog vara ett tag kvar tills den dagen kommer. Malva kommer nog få vara bortskämd och den stora stjärnan i familjen ett tag ;D Jag kan knapt förstå hur mycket man måste tycka om sina egna barn då jag känner som jag gör för malva, och jag är ju "bara" hennes faster. Hur ska de gå då man får en egen att tycka om =S

2011-03-02 @ 14:28:55
Postat av: Linda

Ja ordet kärlek får en helt annan innebörd den dagen man får barn. En helt villkorslös kärlek.

2011-03-02 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0