Trevligt igår

Är kvar i Skara och har därför inte lagt in några kort från igår. Fick några fina bilder, blev inte så mycket partybilder tyvärr så de flesta är bilder från förmiddagen hos mamma o pappa. Hade i alla fall en super trevlig kväll igår o jag är väldigt nöjd =D Maten va jätte god, fick äta mycket jordgubbar, glass, tårta, dricka en hel del groggar, ett dopp i poolen blev de också ;) Tror de mesta fanns med som jag önskat mig, för utom en stor sol o värme då...men man kan ju inte få allt hehe

OBS!!!!
Jag vill även påpeka att jag har hört att folk har haft svårt att se den nya Headern, sidan ska nu vara grön o inte blå. Om detta inte ändrats så går ni in på sidan som vanligt och väl inne på sidan trycker ni på "ladda om sida" då uppdateras de troligen. Vet inte varför de blivit så, har inte blivit så tidigare.

Ne, nu ska vi ordna lite mat till bakismagen, hörs en annan dag =D

Kommentarer
Postat av: mamman

Vad roligt att allt blev fest igår :D. Men den sill som Koffe skulle ha står fortfarande här. Undras om han fick någon nubbe nu ;-)

2011-06-25 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0