Idag

Blir en gammal bild här idag, hade inget nytt…

 

Har sovit dåligt i natt, somnade sent och vaknade tidigt. Har försökt få tag på arbetsförmedlingen och alfa-kassan hela morgonen utan resultat, köerna är enorma och jag tröttnar snabbt =P så får nog bli ett besök på arbetsförmedlingen imorgon istället. Fick några konstiga papper på posten som jag förstår noll av så måste få en förklaring på vad är. Försökte även tanka min telefon, men av någon anledning går de inte alls…sidan verkar inte funka som de ska. Inte min dag idag?

 

Min morgon kanske inte började så bra, men då jag kolla mitt internetkonto blev jag glad =D Lön och ersättning o grejer som kommit in. Så nu känner jag mig fri ett tag. Ska ta en liten runda på stan sedan bara för att jag KAN ;D Dock brukar jag hitta massa saker då jag inte borde, och när jag väl kan köpa nått onödigt så hittar jag inget. Har inte varit runt på stan på väldigt länge, så de ska bli kul bara att gå i affärer. Lika bra att undvika affärer då man ändå inte ska köpa nått. Men idag är de dags =D misstänker dock att de kanske är en del rea just nu. Och rea är inte min grej, jag vill ha ”nytt” som jag inte sett tidigare. Va jag låter kräsen nu, klart vissa reavaror går hem hos mig med, men nu då jag ska glida runt o njuta så vill ja ju lägga ögonen på något jag inte sett förr. Hoppas ni fattar va jag menar!

 

Oj va jag babblar på…återkommer då jag har nått nytt att berätta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0