Fy va snuskig kväll jag haft!!!

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS FÖR ÄCKLIGA BILDER!!!!


Önska jag kunde säga att de va på de trevliga sättet jag haft en snuskig kväll ;D haha, men tyvärr är de något helt annat som ni ser...


Jag vill dela med mig av de äckligaste jag sett så att ni själva kan ta en titt under era badkar. Visst misstänkte jag att de skulle vara snuskigt, men inte såhär jävla snuskigt. Jag tror detta är de äckligaste jag gjort, att göra rent under badkaret. Hår och brun gegga överallt. Jag trodde aldrig att jag skulle palla att göra de, men jag tog till och med mod till mig och lyfte på brunnslocket och rensa där i också. Så nu är jag väldigt stolt över mig själv, trodde aldrig jag skulle överleva. Ni tycker kanske jag är kanske äcklig själv som har haft de sådär, men man tänker ju inte på att de blir skit UNDER badkaret. Jag skrubbar mitt badkar och gör rent golv, toa och handfat regelbundet, men under badkaret är ju inte alls lika lätt att komma intill. Jag låg på mage och skrubba längst in för att nå, hur fasiken är de tänkt att man ska göra rent under egentligen??? Jag som ändå är så pass liten hade ju problem. Dessutom är mitt badrum minimalt så man kan ju knappt röra sig som de är där inne.


Jag vill i alla fall lägga ut en liten varning till er, städa under badkaret regelbundet för annars blir de sjukt äckligt!!!!

 

Eftersom att jag la ut de här extremt äckliga, vidriga bilderna på hur de såg ut då vaktmästaren hjälpt mig kroka av kanten så måste jag ju visa hur fint de blev då jag efter en timmes skrubbande va klar =D Känns väldigt skönt att veta att de nu är rent o fräscht, och ännu bättre känns de då jag klarade de själv ;)


Kommentarer
Postat av: mamman

Faktum är att du skulle kunna få skriva autografer för detta mästerverk. Vad fint det blev och vad duktig du var. Själv är jag hopplös på det där med "under badkar" typ.

2011-07-02 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0