The last war



Är inne på sista energin nu känns de som och jag längtar så tills de är lördag och klockan slår 13:00. Då får jag ta helg och andas ut!

Har ett så fruktansvärt temperament just nu och de gör mig verkligen dåligt. Jag kan inte leva normalt just nu, allt bara går upp och ner. De finns säkert någon där ute som nu tänker ”och hon har bara jobbat heltid 5 dagar, vilken vek tjej”, men då kan jag tala om för er att de handlar inte om jobbet. Klart att de hjälper till, men de är mycket annat just nu också. Har inte känt mig glad och full av energi på länge och jag saknar den livsglädjen. Men på söndag är de ju utflykt med hela familjen, bara folk jag tycker om och mår bra av. Så jag håller alla mina tummar för söndag, de hänger på söndagen om jag ska orka med nästa veckas jobb.

 

Så gud snälla låt söndagen bli solig och fin (typ 23 grader), låt oss skratta och få en fantastisk dag =P

 

Oj höll nästan på att glömma…AMEN ;D


Kommentarer
Postat av: mamman

Håller med till 100%



Kan jag göra något för att du ska bli glad idag? Hör av dig i så fall :D

2011-07-22 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0