Fredag


Idag är en mycket bättre dag, värken är borta och jag känner mig piggare. Kanske är de gårdagens godis som piggat upp kroppen =P Idag har jag satt upp nya frisyren i toffs och jag känner mig mer nöjd idag. Piffade även till mig med glasögon så jag ska se lite smartare ut, hehe. Lite kul med något nytt och jag vill ju helst inte se ut allt för mycket som alla andra. Har inte velat ha sidecut förut eftersom att alla ska ha de just nu, men nu har jag gjort de i alla fall =P

Ikväll blir de grillfest med Koffes jobb här i stan, ska bli kul att bekanta sig med hans nya arbetskamrater. Hoppas dom är snälla =D Nu ska jag sticka ut en sväng och gå till systemet, en flaska morgan är beställd ;D


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan

Wow vad du passar bra i glasögon! Du är en fin människa från insidan och ut och det har du alltid varit, glöm aldrig det.



Skönt att du mår bättre idag! Kram

2011-07-08 @ 14:12:38
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Martina

Men åh, TACK =D dom är ganska nya glasögonen så jag h¨åller ännu på o vänjer mig. Och de är ju skönt att höra att jag passar i dom då =D



Hoppas din dag slutar bättre än den börja =) kram

2011-07-08 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0