Enkel taco i bröd

Vill rekommendera Kronfågelns Taco Kyckling som jag köpte för några dagar sedan. Den är supergod och väldigt enkel att tillaga då man inte orkar eller har tid. Jag har gjort en vanlig grönsallad med tomat, gurka, lök, sallad och majs. Jag lägger salladen i ett tortillabröd och lägger på lite av kycklingen som jag förvärmt lite i mikron. På de varvar jag sedan med vitlöksdressing och salsasås. Toppar till sist allt med krossade nacho-chips och viker tillsist ihop det. Så sjukt gott och väldigt enkelt. Har jobbat denna veckan så jag har haft sallad färdig i kylen, och då tar de bara några minuter att slänga ihop =D


Kommentarer
Postat av: mamman

jäklar i den vad gott det ser ut. Och jag som redan ätit idag ;-). Får satsa på detta till helgen :D

2011-07-06 @ 19:01:38
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan

Håller faktiskt med om att den kycklingen är supergod och så jädra skönt när det är så enkelt att laga till också :)

2011-07-06 @ 19:06:04
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0