Vet ni vad??



Nu på måndag har jag bokat tid för en synundersökning!

 

Har aldrig gjort en riktig synundersökning hos optiker så de ska bli lite spännande nästan hehe. Har länge funderat på att skaffa ett par glasögon bara för att de kan va snyggt ibland, men då är de ju smart om man kan kolla upp synen samtidigt i fall att man skulle behöva någon styrka. Har lite svårt att se på långt håll, men vet inte om jag ser extra dåligt eller normalt. Men svaret får jag på måndag =D

De är Koffes bågar jag har på bilden förresten om ni undrar. Ser ni också va ljust mitt hår va där? Bilden är tagen i somras någon gång. Åh va jag saknar de där håret, och min svarta slinga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0