GRINIG



Blää va jag är på kasst humör ikväll. Dagen har varit ganska dålig över huvud taget. Började med att krångla med film o grejer så jag blev putt, massa småsaker som går mig på nerverna bara. Varit hungrig utan att vara sugen på minsta lilla. Igår va jag också nere =( Verkligen jättejobbigt med sådana dagar då man känner att ingenting roar en, inget kan få en glad allt känns bara segt o jobbigt. Ush, varför ska jag känna såhär för. Tycker synd om mig själv för allt känns så hopplöst, och utan anledning också. Jag hoppas på en bättre dag imorgon, får verkligen hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon. Har ju dessutom sovit skit i 2 dagar. Har vaknat massor, drömt konstigt, sovit oroligt och tatueringen har kliat och svidit. Hoppas att tatueringen läkt snart så jag får ett problem mindre i alla fall, men ja ska väll inte klaga då jag satt den där själv =P

 

Nu tänker jag i alla fall krypa ner i sängen och sova bort mitt pissiga humör för att vakna som en solstråle imorgon och skutta upp ur sängen =P man kan ju hoppas i alla fall! Natti natt


Kommentarer
Postat av: Anne

Åh vad jag känner igen den känslan. Så jobbigt när man får såna dagar. Men jag hoppas att det blir en mycket bättre dag idag för dig :) kram på dig !

2011-03-25 @ 07:26:05
URL: http://mumintrolletartblog.wordpress.com/
Postat av: mamman

Hm... Varför sa du inte något av allt det där då vi var på stan. Tyckte du var glad då :D. Bortsett från att ingen mat lockade alltså. Vi kunde ju åkt och köpt en sallad men det kom jag på nu :=/



Hoppas du mår bättre idag och att du kan njuta av den fina utstyrseln typ :D



Här blev det precis som jag sa, så jag vann ;-) för lite av allt typ :-(

2011-03-25 @ 09:57:47
Postat av: Martina

=) Jo idag känns de bättre, men jag sov dåligt även i natt. Hoppas att de vänder snart.



Jag sa inget då vi va på stan mamma för de va enda gången på den dagen jag kände mig glad, så varför dra upp att jag va deppig innan o efter. Och jag tycker fortfarande väldigt mycket om klänningen =)

2011-03-25 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0