Tung i huvudet

Sitter här och tänker på allt mellan himmel och jord, egentligen borde jag sova. Jag är så himla upprörd, egentligen helt utan anledning. Jag är helt väck i huvudet för tillfället, ingenting vill liksom gå ihop. Känner en känsla av att vilja fly och jag orkar inte. Har ingen aning om varför jag känner som ja gör, men de är tungt att ta sig igenom vardagen just nu. Kroppen vill liksom inte orka, och läpparna orkar inte le. Fick ett negativt bemötande idag som satte sig i hjärtat på mig, gjorde mig rätt förbannad faktiskt, men de är inget jag vill prata om. I mitt huvud snurrar massa negativ energi som skriker att de vill ut, men ja vet liksom inte hur jag ska få ut de. Längtar till helgen och hoppas att jag kan få träffa lite trevligt folk som kan tömma skalen på mig och få mig på bättre humör =) Hoppas på massa kramar från Koffe som jag saknar så, glada skratt och frisk luft!


Kommentarer
Postat av: Gurli

Inte utan anledning gumman lilla,du har ju jobbat och haft ett stort ansvar ett bra tag nu,du behöver vila från allt ! ta vara på helgen,krama Koffe och ladda batterierna,så hoppas jag att du känner dig bättre sen <3 Kram

2011-07-08 @ 09:45:04
Postat av: mamman

En dag till, sedan så kan du komma hit och bara vara. Hoppas solen skiner snart igen för nu har vi fått regn så det räcker ett tag igen. :D

2011-07-08 @ 11:01:43
Postat av: Nathalié - Extrem Barnlängtan

Hoppas det går över, det är tråkigt när man mår dåligt och inte vet hur man ska få ur sig det eller hur man ska hantera det. Ha en bra helg nu! Kram<3

2011-07-08 @ 11:21:18
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja de ska bli skönt med helg! Bara några timmar på lördag också, sedan hoppas jag att de blir en tripp till landet och mycket vila =D



Mår faktist lite bättre idag, så får hoppas att de håller i sig. Ska ju på grillfest ikväll med koffe så de piggar säkert upp =)

2011-07-08 @ 11:58:20
Postat av: Tina

hoppas att det inte var jag som var det negativa bemötandet när jag kommenterade ditt skyltmateriel, jag blev bara så förvånad av att se den gamla bråten igen. FÖRLÅT isåfall...KRAM

2011-07-08 @ 23:28:03
Postat av: Martina

Nej då Tina, de va allt nått annat som fick mig på dåligt humör just då!

2011-07-13 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0