Inte min dag


Idag är de inte min dag, ont i kroppen, trött och grinig, och självklart går allt fel också =P Är trött i både huvud o kropp och jag känner inte för något alls. Men de är väll så ibland, speciellt den här tiden i månade ;P

Om jag är lika grinig o trött ikväll tänker jag ta en myskväll för mig själv. Äter ju nästan bara nyttigt just nu på veckorna, godis och läsk är förbjudet. Men ikväll ska jag ta min specialkur som brukar pigga upp, kex-choklad och coca cola. Så de får blir lite choklad och en måbra-film i soffan med Dixie och en filt. De behöver jag!


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är du värd <3

2011-07-07 @ 14:08:00
Postat av: Martina

Japp, tänker njuta då jag kommer hem, orkar inte med denna dagen mer...

2011-07-07 @ 17:28:38
Postat av: mamman

Låter som en mycket skön kväll i vardande. Glöm inte borsta tänderna sedan bara ;-)



Vi ses i morgon :D

2011-07-07 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0