Absolut bajs

Med tanke på att jag inte är van att jobba så mycket som jag gör nu så tar de bara mer o mer på mig. Jag känner att de blir jobbigare o jobbigare att gå upp varje morgon och de blir svårare att vara glad. Jag skulle följa med Koffe på fest med hans jobb på fredag men jag vet inte om jag orkar. Jag fick lite panik över mitt hår och fick för mig att fixa de såhär i sista minuten. Men nu sitter jag här i efterhand och är inte alls nöjd =(

 

La i lite svart som missfärga halva sidan av håret, allt blev bara bajs bajs bajs känns de som. Klippte lite och de blev inte heller bra, blonderingen blev gul och jag blev fuuul! Ush jag är verkligen super grinig just nu och allt känns bara skit. Saknar koffe som jag inte sett sedan i måndags. Jag som ville vara snygg då jag skulle träffa folket från hans jobb =( nu får han skämmas för mig istället. Fast jag kanske inte ens följer med då jag är så trött o grinig. Känner att de är så mycket just nu med Dixie och grisarna, hemmet ser ut som ett bombnedslag, disk o skit överallt, burarna behöver städas, jag behöver träna, tvätta kläder, byta sängkläder, det bara strömmar in massa måsten.

 

BAJS PÅ ALLT!!!


Kommentarer
Postat av: mamman

Oj. Önskar jag var duktig på något. Särskilt med sax och kam, för då skulle jag hjälpa dig. Nu är det nog bäst jag låter bli tror jag. Hoppas det inte är så illa som du får det att låta.



Allt klär en skönhet så det är nog bara ditt humör som gör att du inte är nöjd just nu. I morgon är en ny dag och du är säkert jättefin.



Hör av dig :D

2011-07-06 @ 23:39:49
Postat av: Martina

jag är gul,vit, svart o lila i håret så nej...de är nog inte så fint =(

2011-07-06 @ 23:47:32
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan

Glöm alla måsten, gumman! Du måste ingenting, man måste ingenting här i livet. Ta en sak i taget, det ordnar sig ska du se. Ta prio ett som du själv anser är prio ett och sen tar du nästa steg och ingen stress. Hemmet kan vänta, det kan du fixa när du ledig. Tänk på dig själv nu och sov gott <3

2011-07-06 @ 23:54:33
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: mamman

Håller med Nathalié där. Och du - det låter som om du ser mycket spännande ut. Kommer in i morgon så gör inget förhastat nu :D



Kram

2011-07-07 @ 10:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0