Loves It!!!

Dessa små tröjor är mina absoluta favoriter för tillfället, men jag har ingen aning om varför!

Jag skulle nog aldrig tro att jag skulle gilla trenden korta magtröjor igen, de hade jag då jag va mindre och jag har rynkat på näsan åt den redan då den återkom för någon sommar sedan. Men så såg jag en på h&m och fick för mig att jag skulle ha den. Jag visade sig stortrivas i den och vipps fanns det hur många som helst i h&m’s sortiment. Shit va jag har handlat de där små tröjorna, jag älskar dom. Kan bero på att de är så små och söta (är väldigt svag för söta saker), men de är även väldigt sköna o mysiga.

 

Just nu bär jag dom med ett långt linne under, men till sommaren blir dom kanon att ha över bikinin till stranden eller bara en vanlig dag då de är sådär stekhett som de kan vara ibland på sommaren. Ventilationen i dom är de inget fel på ;)

 

Som sagt så är jag jätteförvånad själv över att jag hakat på den här trenden, men samtidigt är jag överlycklig över att ha hittat ett plagg som jag är så förtjust i, som dessutom funkar som både vardag och fest apropå hur man stylar de. Loves It!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0