Leap Year



Fick låna den här filmen av mamma "Leap Year". De va en väldigt fin film, oroliga vyer och vacker miljö, en fin historia, lättsam och kul film. Det enda som jag störde mig enormt på va då de skulle åka bil och de hade den klassiska bilfilmen utanför rutan, i övrigt såg filmen professionell ut. Så de va riktigt dåligt, förstår inte varför de gjorde det så.

Mitt favorit citat från filmen blev dessa sanna ord:

"I had everything I ever wanted, but nothing i really needed"

Va vi vill ha är inte alltid de som är rätt för oss, men vi ser de kanske inte direkt...


Kommentarer
Postat av: mamman

Vad roligt att du gillade den. Det där med bilfilmen utanför fönstret har jag aldrig tänkt på en gång. Jag bara lyssnar på snacket och kollar kläder och annat. Har sett den ett par gånger bara för att den är så lättillgänglig :D

2011-02-01 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0