Förbannad



Förlåt för att jag är ledsen, förlåt för att jag gråter, förlåt för att jag skriver arga meddelanden, förlåt för att jag kastar saker omkring mig, förlåt för all den smärta jag ibland känner, förlåt för att bryr mig om dig, förlåt för att jag sätter andras lycka framför min egen, förlåt för att jag har ett brustet hjärta, förlåt för att jag ibland bara skriker rätt ut , förlåt för att jag stänger in mig, förlåt för att jag är så förbannad….eller vänta!!!!

 

De va ju för fan inte JAG som gjorde mig såhär, de va du som svek mig. De är inte jag som klöst ut mitt hjärta och förstört allt mitt förtroende för andra människor. De är inte jag som gjort mig själv ledsen, men de är jag som får betala för de.

 

Detta är mitt liv, och vet du ingenting om mig så ska du fan inte komma och tala om för mig hur jag är. Du har ingen rätt att påpeka att jag ofta är ledsen, för du har inte en jävla aning om va jag gått igenom, de har BARA jag! Så fråga innan du tar för givet hur jag mår eller vem jag är. Och kan du inget annat än att snacka skit så ber jag dig försvinna ur mitt liv, för jag har inte plats för sådana som du!

 




Någon trodde sig veta precis hur jag mår och hur jag är, utan att ens känna mig


Kommentarer
Postat av: mamman

På personen igen Martina, för då tror jag du kommer att må bättre inombords själv. Man måste göra sig av med det onda genom att bli arg. Men man ska bli arg på ett konstruktivt sätt, för då går du starkare ur striden.

Jag håller på dig vet du och hoppas du hör av dig när du vill ha stöd och bara prata av dig.



Kram och sköt om dig.

2011-02-09 @ 10:11:46
Postat av: Martina

Tack mamma! Ibland måste man ju få ta i lite med hårdhanskarna, och jag lät denna personen få veta de även på plats. Men de stör mig att folk tror sig veta saker de inte har en aning om. Men nu skiter jag i de och trallar vidare ;) fast först ska jag bli frisk =P



Kram =)

2011-02-09 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0