Halva arbetsveckan har snart gått och min ...

100media_imag154 (MMS)

Halva arbetsveckan har snart gått och min kropp har redan programmerat om sig. Förra veckan va jag halvdö varje dag jag kom hem och somnade vid 10 utan problem. Den här veckan ser annorlunda ut, jag är fortfarande ganska trött på morgonen, men på kvällen är jag på topp som alltid tidigare. Är hur pigg som helst nu då klockan närmar sig midnatt, varför kan jag inte va trött och känna att Jag vill sova? Jag lär aldrig vänja mig vid tidiga morgonar, och de är väll bra att Jag har energi kvar när jag väl kommer hem. Men eftersom att Jag sällan är dötrött va de väldigt skönt att va de förra veckan. Då jag kommit in lite ytterligare i dom nya rutinerna ska jag börja träna igen, så då ska ja nog kunna göra av med lite energi på de =D Nu ska jag försöka sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att jag också ska hinna med lite träning fram över. Men det ser mörkt ut för det är sjukt mycket i skolan och sen lite jobb på helgerna :( Men det vore kul om vi kunde få ihop en träningsdate någon dag ;)

2011-08-31 @ 21:12:21
Postat av: Martina

Hehe, ja absolut. Låter som att vi bägge har börjat på ett nytt kapitlet i våra liv. Spännande och hälsosamt =D hoppas de kommer gå bra för oss båda =)

2011-08-31 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0