Pop Pop Popcorn

Ush vilken stank jag vaknade till idag, luktade popcorn hela lägenheten och magen skrek efter toan. Behöver jag säga att jag käka massa popcorn igår =D hehe. Nu vill man inte se popcorn på ett tag kan jag meddela, får vädra ut då jag kommer hem sedan. Men gott va de ju…igår i alla fall ;P

 

I dag flög jag till jobbet, eller kallas de nypumpade däck kanske? Oj vilken skillnad, behövde ju knappt trampa ju =D Sjukt gött med egen pump så jag alltid kan flyga, hoppas bara jag klarar mig från punkteringar. Idag är det de stora kalaset The big 60. Ska bli himla kul och hoppas på bra stämning och inte allt för mycket jobb. Hoppas att alla kan vara glada o positiva ikväll och att inget oväntat händer. Ikväll kör vi paaarty ala sköttorp ;D

 

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: mamman

Låter härligt att cykla på asfalt utan motvind. Vill jag göra snart :D



Kalaset är nu över och det blev över förväntan. Det heter ju "Inget kalas utan kras" och även det stämde in. En tallrik tippades på väg till bordet och maten hamnade på golvet, 2 glas gick sönder och en serveringsbricka eldades närapå upp. Men vad gör det. Alla verkade ha roligt och mat, tårta och drickvaror försvann i en aldrig sinande ström människors magar ;-).



Tack Martina och din fina Koffe, och även D & R med resp. för all ovärderlig hjälp. Utan er hade det blivit besvärligt.



Nu återstår disken men det finns ju maskin så det är snart gjort.



Tusen tack igen :D

2011-04-03 @ 14:27:58
Postat av: Martina

Tack själva, hade en fantastisk kväll =D Försökte hjälpa till så mycket jag kunde. Ska uppdatera bloggen med bilder då jag hinner =D

2011-04-04 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0