Måndag

Titta vad som tittade upp på mig då jag klev ut ur affären idag för o hänga upp flaggorna =) Ett hjärta av vatten, precis i hjärtfort
=) De gjorde mig så glad och fick mig att starta dagen med ett leende. Vet inte ens hur hjärtat skapats, för de har inte regnat idag och de va bara lite droppar just där. Jag tar de som ett tecken ;D De va säkert någon som ville skicka mig ett hjärta, farmor kanske?

 

Har haft en så bra helg så hoppas de kan fortsätta flyta på såhär =D Tog en del kort i lördags som ni ska få se, men jag jobbar idag så får se om jag kan lägga upp de ikväll eller imorgon. Beror på hur trött jag är då jag kommer hem idag, med känner jag mig rätt så är jag jättetrött. Har sovit lite i helgen och flängt mycket, så vore inte konstigt om jag va trött ikväll.

 

Men så snart jag orkar o får tid ska ni få se hur klänningen blev på, vad vi åt, vad som nästan tog eld, vad vi gav till pappa, hur sent de blev, hur man mådde dagen efter och mycket mer =D


Kommentarer
Postat av: mamman

Wow, det var ett tecken det. Hjärtat finns nedan men har ju kommit från ovan så ... :D Vem vet, kanske farmor, eller varför inte morfar som skickat det?



Ha en fin kväll och förhoppningsvis kommer du inte känna dig alltför trött, eftersom det blåser vårvindar friska och fåglarna kvittrar som galna.



2011-04-04 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0