Hejsan bloggläsare. Nu under helgen blir d...

100media_imag081 (MMS)

Hejsan bloggläsare. Nu under helgen blir de inte så mycket bloggande. Är hos Koffe i skara, fast just nu är Vi i Skövde en snabbis och är på supertråkiga biltema hehe. Men snart ska jag få äta på max :-) ikväll kanske de blir lite party, inget bestämt ännu. Måste även berätta att jag kriga halva dagen igår, de Va jobbigt ;P hehe, men andra ord jag fotade, och bilden har temat krig. Inte alls likt mig, hatar ju allt sånt. Men bilden kan nog bli riktigt grym, ni får se då den blir klar. Trevlig helg på er, nu ska jag gå och se om Jag kan hitta någon Koffe mellan alla hyllor :-D


Kommentarer
Postat av: mamman

Hej.



Vad roligt att få höra från dig. Känns så ensamt nu då Daniel, Linda och Malva åkt hem.



Du menar väl "bloggläsare" va?



Kan knappt bärga mig till jag får se bilden du fixa igår. Måste tydligen gå upp och fixa badrummet efter dig :=/

2011-04-09 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0