Burlesque



Ikväll har jag sett filmen Burlesque med Christina Aguilera och Cher

Christina är sedan många år en stor idol hos mig. Älskade hennes dirrty period, och hennes röst är fantastiskt. Men filmen då? Jo men de va riktigt bra, men de va också väldigt förutsägbar. Men den är absolut en film jag kommer se igen. Den känns lite som en dagens Dirty dancing typ, man kunde nästan innan förutspå vad som skulle ske. Men de va en skön film, och musiken o dansen är underbar. Själv vill jag dra på mig korsetten och stay-upsen då jag ser den ;D Älskar underkläder och sånt så de kan ju vara de som gjorde att jag gilla filmen lite extra också =D

Men den är absolut sevärd!


Kommentarer
Postat av: mamman

Ok. Det låter bra. Om jag hinner så blir det alltså Burlesque i kväll då :D

2011-04-07 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0